Friday, July 25, 2014

Confession #1

Cemburu selalu ada pada dia. Sebab terlampau sayang.

Yang sebenarnya, sejak kedua kali mengenali, aku pantang kalau dia ada orang lebih rapat dengan dia daripada aku. Walaupun orang tu biasa saja. Haha. Masa itu, aku akan keluarkan perangai2 pelik aku. Yang aku rasa dia sendiri tak faham kenapa aku macam tu. Realitinya, aku nak beritahu aku tak suka, tapi aku malu. Maka, jadilah begitu.

Untuk itu aku mohon maaf. Banyak-banyak. Dan terima kasih sebab bertahan.

Cemburu buta. Yang dulu.

Sekarang, gembira dia adalah gembira aku. Setiap kesedihan dia, walau aku tak tahu, aku hanya pinta tuhan jagakan dia, untuk aku.

Aku fikir, pengalaman telah mematangkan kita. Walau tidak banyak, sedikit pasti ada.

2 comments:

  1. how funny i feel that too, now.
    thanks to her for being by your side when i am nowhere to lend you a hand.
    :) i shall love her bcoz you love her too

    ReplyDelete
  2. Know that i 'found' u when i meet u for the 2nd time. No idea where the excitedness came from but i think thats how we began our journey. Ecewah. *wink wink

    ReplyDelete